SHOWTIME

Hola! Idag har varit en rätt så stressig dag. Till att börja med så var det något som hände i skanstull och därför så gick inte tunnelbanorna från Gullmarsplan... Kändes väldigt trögt när man ändå bara skulle åka två stationer. Men då fick vi vänta ute i mitten av havet med människor, på en ersättningsbuss som alla var proppfulla... Ja det var min morgon. Sen när vi kom till skola so var vi förstås försenade (damn trafic) och hann se typ 5 minuter av lucian.Men dagen blev bättre, förutom provet då. But I love my class! Nu ville jag bara uppdatera lite innan jag ska iväg till solna, jag och min grupp SoMad Crew ska nämligen uppträda på ett event där som heter Dream Big! Det kommer vara ganska stort med grymma artister och sånt ;) Så jag är lite nervös men det ska bli väldigt kul!
 
 
Här är även våran blogg om ni vill kika -----> http://www.nattstad.se/SoMad! xXSaraXx
 

Kommentarer
Hannah Danielsson säger:

svar: haha ja men panik man får när man tror att man inte ska få några biljetter är olidlig! men vi hade bioklubbs kort men vårt bankkort funkade inte, så det var därför hela skiten dampa!

vart ska ni se believe movie, btw?

Åh tusen tack fina du! jag har en canon eos 60d :)

kram<3

Svar: Vi ska se den på sergel i stockholm, dudå?? Räknar typ ner minuterna tills det är dags :D KRAAM
Chickzz

2013-12-13 | 23:34:18
Bloggadress: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Hannah Danielsson säger:

svar: jag ska se den i göteborg! :)

Svar: ahaaa! Men har du hört ryktena (eller vad man nu ska kalla dom) om att han själv ska komma på premiären, och vissa säger här i Sverige... OM DET ÄNDÅ VAR SANT!
Chickzz

2013-12-14 | 00:27:34
Bloggadress: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Hannah Danielsson säger:

svar: nä jag har inte hört något om det. Antagligen är det inte sant, men man kan ju alltid hoppas! x

2013-12-14 | 00:34:46
Bloggadress: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback