1D evening at Kungsan

Halloj! Nu har jag fixat lite med headern men komer fortsätta fixa lite med designen senare!
Ikväll mellan 18-21 tror jag det var... kommer dom spela One Directions nya skiva "Midnight Memories" i kungsträdgården, för att det nyss släpptes. Jag är ett stort fan av 1D och älskar det nya albumet, men kan tyvärr inte gå dit.. *sigh*. De har fixat i den nu tömda fontänen så att man kan åka skridskor där och det är verkligen jätte mysigt med lampor och jul dekorationer! Känns verkligen trist att man inte kan gå dit -,-
Jag ska plugga lite nu och sen ta en dusch innan jag ska lägga mig, så jag säger
godnatt and sweet dreams!<3 xXSaraXx
 
Om ni inte har lyssnat på deras nya album rekommenderar jag er verkligen till det, its superb ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Siri säger:

svar: ja men visst!! tack detsamma! är det fint med dig? xxx

Svar: Det är bara bra tack! :)
Chickzz

2013-11-25 | 22:47:16
Bloggadress: http://www.sirielisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback