ASKFDJKLM

Heeey! Idag i skolan hade vi möte med Bordeaux gruppen, lång historia kort så ska det ske ett utbyte med en stad i Frankrike som heter Bordeaux och det ska bli super spännande! Men mer om det kommer jag säkert berätta om lite senare ;) Efter allt prat och fika så åkte jag till Sergel för att hämta biljetterna till BELIEVE MOVIE som har premiär nästa vecka! Lyckan man känner när man kan hålla dom i handen och veta säkert att dom är sina egna (if you know what i mean). Jag och Elin ska alltså gå på premiären och vi är jätte spända!! Eftersom att vi har väntat på det här i snart ett helt år så känns det inte ens verkligt att han äntligen har kommit med en ny film.
 
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg för att klara provet på fredag, men ett till inlägg kommer innan sovdags, stay humble' Ska ni se Believe Movie, isåfall skriv gärna till mig!
 
xXSaraXx

Kommentarer
SOPHIEHELENA säger:

Okej, ja det är mycket smidigare :)

2013-12-11 | 20:35:13
Bloggadress: http://sophiehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback