SJUKLING

Hejsan! Förlåt för sån dålig uppdatering, men i helgen hade jag fullt upp!!! Uppträdandet gick bra och jag tror att videoklipp snart blir tillgängliga så jag kan lägga upp det här :) Vi hade också en mysig middag med några från klassen och andra trevliga kompisar. Vi körde först laserdome (Om ni inte har gjort det... GÖR DET!) och sedan en ljuvlig julmiddag med god efterrätt! Vi hade även arrangerat en "lek" som kallas Secret Santa. Alla ska då köpa en present till den vars namn man får via lottdragning. Presenten ska kosta ca 50 kr, och man ska sen gissa vem den är ifrån (Another tip) och det var verkligen julkänsla!
 
Jag har stannat hemma idag från skolan, vilket är lite trist... Men jag måste bli frisk nu eftersom att det är mycket saker som händer i veckan! Ska plugga lite mer matte och sedan göra klart alla uppgifter... Dudes I just wanna sleep. Ni förstår inte hur mycket jag längtar tills jullovet, lärarna vill verkligen inte skona oss med läxor innan skolan officiellt är slut, ugh! Hur har eran dag varit? xXSaraXx
I don't give a fuck to any love.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback