LIVING IN NYC

Hej hej! Nu är jag påväg hem till mamma och det är verkligen iskallt ute... När jag satte mig i bilen var det som att vara insjunken i en stor snöhög, alltså väldigt kallt! 
Men igår kväll (väldigt sent) blev mitt rum delvis klart. Vi fixade fondväggen och flyttade lite på möblerna så nu är jag jätte nöjd! Tänkte även tapetsera byrålådorna, tror det kan bli snyggt! Men vi får ha en bra söndags kväll och andra advent!! Helt sjukt att det snart är jul :O :D


Såhär blev resultatet! Det ser mycket bättre ut när man verkligen är där ;) Men det känns lite som att man är i New Tork när man går in i rummet, så härligt!

xXSaraXx

Kommentarer
Emmy säger:

Fett snygg vägg ju!

sv;
Hahaha ja det var riktigt kul och att dem körde den låten för den blir jag suuuperglad av!! :D The Fooo är verkligen grymma. Nelson Mandela också - sån viktig människa smärtar att förlora från denna jord, R.I.P. <3

2013-12-09 | 14:00:41
Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback