HAPPY BIRTHDAY

Hejsaaan! Nu är skolan igång igen och den började nästan på en gång att kväva mig med läxor ugh... Så förlåt för den dåliga uppdateringen och om jag inte skriver så många inlägg for the moment. 
Idag var jag och spelade paintball i Farsta med min syster och hennes kompisar för att fira hennes födelsedag (hon fyller 21 wohoo) och för er som inte har testat det så varnar jag, det gör skit ont att bli träffad och jag har värsta märket på benet haha. MEN det var fortfarande kul så dont freak out! Ett tag där innan vi började så var jag väldigt nära på att tvinga dom till att köra laserdome... But now ITS Done'
Nu har vi ätit en jätte god middag (=tacos) och ska snart äta efterrätt vilket ska bli passions cheesecake, mummss! Ni får ha en bra söndag kväll och njuta av den sista lediga tiden innan skolan börjar imorgon. GODNATT! :)
 xXSaraXx

Kommentarer
Malva Nyström säger:

- det heter bara "yoghurt bar":)
allt bra med dej?

Svar: Jodå! Lite seg på en söndag men annars är det väll bra :) dudå??
Chickzz

2014-01-19 | 16:24:27
Bloggadress: http://mkdn.blogg.se/
malin säger:

-åh tack! :) Ja one direction är hela mitt liv, mina lifesavers! <3

2014-01-23 | 21:09:27
Bloggadress: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback